Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

τεφτέρι


είναι τόσα τα πράγματα που θέλω να μάθω.
τόσο με εκνευρίζει η αυτοπεποίθησή σου και η σιγουριά σου που τρελαίνομαι.
να περπατήσουμε απ' την νέα παραλία ως τα κάστρα. Αλλά να μην λες πράγματα βαρετά. Πράγματα που έχεις πει και σε άλλους με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Κι εγώ να σε διακόπτω μόνο για να πω κάτι πραγματικά γαμάτο.
να μην φτάνει το δωδεκάωρο.
και να μην αισθάνομαι κούραση όσες ώρες κι αν έχω κάνει να κοιμηθώ.
να σου μάθω και να μου μάθεις πράγματα.
να αφεθώ και να μαζευτώ όπως και όταν εγώ νομίζω και να 'ναι όλο αυτό αβίαστο.
να μου δείξεις αυτό το αξιοζήλευτο πάθος σου για το αντικείμενό σου.
και την αλήθεια πίσω απ' το προφίλ του αδιάφορου.
ένα καλό κομμάτι από τις ειλικρινείς σκέψεις σου.
ζητάω πολλά;

όταν είμαστε κοντά όμως είναι όλα τόσο περίεργα διαφορετικά
το βλέμμα σου είναι αυτόνομο σε εριστικό θα έλεγα βαθμό
και
δεν καταλαβαίνω ακόμα που πάνε και κρύβονται όλα αυτά τα "θέλω"...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου