Πέμπτη 30 Μαΐου 2019

Billie Mάηyers





Χαίρομαι που είναι ένας κρύος Μάης. 
Μου δίνει την ψευδαίσθηση ότι δεν είμαι για πολύ καιρό μέσα σε αυτή την "δύσκολη φάση" και πριν φτάσει το καλοκαίρι όλα θα φτιάξουν και θα πάνε προς το καλύτερο.

Σήμερα ξύπνησα με ανάγκη να ακούσω σε επανάληψη αυτό το κομμάτι. Ίσως τώρα είμαι στην 12η φορά... και μοιάζει προβληματικό που δεν ξέρω σε ποιον να το απευθύνω γιατί κανείς δεν το διεκδικεί, κανείς δεν το αξίζει... 
ίσως και ΚΑΝΕΙΣ σκέτο γενικά και βάζω τελεία.
εδώ και κάποιο καιρό
(είναι πιο αισιόδοξο απ'τον "κηπουρό" του Παυλίδη σίγουρα που έχω επίσης λιώσει και αυτό μου φτάνει σαν επιχείρημα)

και μετά λέω δεν με νοιάζει ας γυρίσει το χάδι πίσω
ας φτάσει στον ουρανό και ας γυρίσει πίσω.
θα με ζεστάνει το ξέρω.
εγώ το λέω Θεό εσύ πες το όπως θέλεις. Το στέλνω ουρανό λοιπόν να εξοστρακιστεί με αγάπη και χάδι και να με πάρει αγκαλιά.

σκεφτόμουν πάλι το τατουάζ της Ο. και πόσο σωστό και κιμπάρικο σε αυτές τις περιόδους. 
Με "μάρκαρε" που λένε και οι Γάλλοι.




ευτυχώς







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου