Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

ο ακροβάτης



Όταν ήμουν μικρή κάποτε είχαμε πάει σε ένα τσίρκο. Ένα από τα πιο δύσκολα ταχυδακτυλουργικά που είδα και από τότε το έβρισκα απίστευτο ήταν αυτό που κατάφερναν οι ακροβάτες με το σκοινί. Ισορροπούσαν στο σκοινί.

Σήμερα που ήμασταν έξω με πήρες τηλέφωνο και δεν ανταποκρίθηκα όπως θα ήθελες και ένιωσες να σε παραμέλησα. Και ίσως το έκανα όντως σε σύγκριση με το πως φέρεσαι εσύ.
Όσο για σένα που καθόσουν απέναντι μου μετράω τις κινήσεις μου για να προλάβω μην τυχόν σου δημιουργήσω τέτοια συναισθήματα. πάλι. Δεν γκρινιάζω γι' αυτό τώρα σε περίπτωση που παρεξηγήσεις τα λόγια μου.


Το να κρατάω τις ισορροπίες, μου φαίνεται πλέον το δυσκολότερο πράγμα του κόσμου.
Νομίζω πως θα σκάσω. Θα εκραγώ. Μου ζητάτε να ισορροπήσω στο σχοινί.

Μα δεν είμαι ακροβάτης. Και φοβάμαι τα ύψη. Γιατί πάντα ήμουν λίγο δειλή και φοβιτσιάρα μέσα μου. Και ποιος μου λέει ότι από κάτω μου έχει τεντωμένο πανί που θα με κρατήσει για να μη πέσω στο κενό; Γιατί εκεί ήταν τσίρκο ενώ εδώ είναι ζωή. Η ζωή μου. Θα ήμουν πολύ ευγνώμων αν απλά δεχόσασταν την αγάπη μου και δεν σκοτιζόσασταν για το ποιον θα βάλω στο ψηλότερο βάθρο.




"για τις κρυμμένες μου ζωές που κυβερνάν τις φανερές"






3 σχόλια:

  1. αχα. Τώρα βέβαια καταλαβαίνεις, χρειάζονται κάποιες διευκρινίσεις.. Διότι εάν πρόκειται για διπλό ταμπλό, ρίξε τα πιόνια και άρχισε καινούριο παιχνίδι από την αρχή, με φρέσκο αντίπαλο (ή σύμμαχο). Αν πάλι μιλάμε για φίλους και εραστές και συγγενείς που όλοι θέλουν από ένα κομμάτι σου, ζόρι.. Εκεί είναι που πρέπει να μάθεις να βάζεις όρια. Εγώ όλο πέφτω από το σκοινί, αλλά προς το παρόν τη γλιτώνω με κάτι σπασμένα πλευρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπόν είμαστε στην κατηγορία νούμερο δύο. Προς το παρόν και εγώ ευτυχώς λίγο πρίν την πτώση απο κάπου καταφέρνω και γραπώνομαι. Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως, νομίζω πως θα κινδυνεύω "αιώνια". Και αν δεν μπορώ να βάλω όρια στα συγκεκριμένα δύο, τρία άτομα; :/
    όντως ζόρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα ξανανεβώ πάνω στο σχοινί το τεντωμένο..
    Αγγελάκα μου θύμισες

    ΑπάντησηΔιαγραφή