Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

κουβέντες με την σοφία της ζωής #1



- να ζεις τη στιγμή...
τι ωραία που το ακούω.


- Δεν θέλω να διανοηθώ την 180 μοιρών στροφή στη ζωή μου γιατί θα τρελαθώ... Ναι να ζεις τη στιγμή χωρίς να σκέφτεσαι ούτε τις προηγούμενες ούτε τις επόμενες κι ας ακούγεται σαν vodafone.

- ...και η ζωή καλό μου δε στρίβει μόνη. Οπότε βήμα βήμα κάνε το προχώρημά σου. Μην επιτρέψεις να σε στρίψουν... αλλά να γυρνάς που και που το κεφάλι... να θυμάσαι να τσεκάρεις και μετά να ορτσάρεις. 

- Πάντα έχω στον νου μου την μεγάλη αλήθεια και ατακάρα : 
"πρέπει να ΈΧΕΙΣ έναν εαυτό για να μπορείς να τον προσφέρεις."
δεν είναι εγωισμός αυτό, είναι θέμα ΣΟΒΑΡΟ.

- Γερόντισσα Γαβριηλία.

(...)

- Ο λόγος που λαχταράω την κατασκήνωση είναι η φύση, τα αγγίγματα που λες και εσύ και η προσευχή στο δάσος, ο έναστρος ουρανός και οι μαλακίες μας... το θεατρικό παιχνίδι και η Α. σίγουρα. Μα πάντα σε θαύμαζα που μέσα σε όλα αυτά κρατούσες το "πιστεύω" σου. Μου φαίνεται αδιανόητο.

- (γέλιο) αχ αγαπημένη μου ! Άρχισα να γαληνεύω και να δυναμώνει αυτή η πίστη όταν άρχισα να πιστεύω στη...
δύναμη του ανθρώπου !

Ο Θεός είναι αγάπη !
Άρα έχεις Θεό...
πετάς απλά όλες τις ταμπέλες και τα στολίδια που του φοράμε εμείς οι άνθρωποι


- μα δεν του μιλάω, δεν του απευθύνω τον λόγο ποτέ. Είναι σαν να μην υπάρχει στην ζωή μου. Μπορεί να μιλάω στην ευαισθησία, να μιλάω στην αγάπη, στην καλοσύνη, τον έρωτα την φιλία αλλά δεν θυμάμαι ποτέ να μιλούσα στο Θεό...
...εκτός από όταν ήθελα να εκμεταλλευτώ μια ανώτερη δύναμη 
να απαντήσω ένα ΓΙΑΤΙ που όλοι τον ρωτάμε σαν ηλίθιοι ενώ η απάντηση είναι τέσσερις λέξεις γαλλικές. "c'est la vie!"

- αφού μιλάς σ'όλες αυτές τις αρετές ΈΧΕΙΣ ΘΕΟ πουλάκι μου. 
Βρίσκεις Θεό, όταν βρίσκεις... εσένα... μέσα σου... όταν γαληνεύεις... όταν μπορείς...
ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΣΔΟΚΑΣ ΑΛΛΑ ΖΕΙΣ !
όταν βρίσκεις τη χαρά στα μικρά...
όταν καταλαβαίνεις πως η αγάπη είναι ενέργεια και κάνει κύκλο...
όταν συνειδητοποιήσεις πως όλοι μας είμαστε πληγές από τα παλιά και ΘΕΛΕΙ ΑΓΑΠΗ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ...
αγάπη απλή.
μια αγκαλιά
έναν καλό λόγο.

Πλέον λέω Θεε μου ευχαριστώ
για την υγεία και το ΜΑΖΙ !
voilà! 

- Αυτός είναι ο Θεός μου. Όντως. Το τελευταίο σοφό πράγμα που κατάλαβα είναι ΜΗΝ ΠΡΟΣΔΟΚΕΙΣ τίποτα από κανένα, (ούτε απ' τον εαυτό σου ίσως πολλές φορές) 
απλά να ζεις. 

- Το ξέρω μάτια μου
Μοιάζουμε... 
Ίδιας πάστας άνθρωποι.

Ακριβώς αποδοχή... να ηρεμείς το παιδί μέσα σου και το ενήλικο καλό "εγώ" σου είναι εκεί για αυτό.

- και επίσης το προτελευταίο ότι πρέπει να δεχθούμε ότι υπάρχουν συναισθηματικά ευφυείς και συναισθηματικά ανευφυείς άνθρωποι.... κι έτσι πρέπει να ερμηνεύουμε και να χειριζόμαστε τις καταστάσεις.
Όταν το πετυχαίνουμε αυτό........ ! 
ΟΛΗ Η ΠΛΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ !

και η ψυχή σου μια ομορφιά !


- έτσι...
να χαίρεσαι ένα πίνακα, ένα τραγούδι, μια βόλτα στη φύση, ένα φλυτζάνι καφέ, μια καλημέρα. Αυτό ! κι ας το λένε ρομαντικό και ονειροπόλο. 

 - ναι είναι ρομαντικό αλλά είναι και αληθινό. Οπότε δεν είναι να το κρύψεις.
Εγώ πχ ορίστε πριν ένα πεντάλεπτο χάρηκα τη ζεστασιά της αγαπημένης μου κούπας καφέ στο μούτρο μου. 
και η κούπα είναι μελιτζανί που μ' αρέσει.
αλλά δεν σου λέω πως το χαρηκα !!
ορίστε!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου